5 Şubat 2008 Salı

Lifler ve Bere

Bunlarda benim lifler,parmaklı olanı dilaranın annesi yapmıştı.eflatun olanıda teyzem yapmıştı.bu arada ben lif yapmayı bilmiyorum,tek bilmediğim lif ve patik örmek.lifleri yapanlara çok teşekkür ederim.
Bu güzel lifleri benim kuzenim gülşah yaptı,gül kurusu olanı bana hediye etti.ama bende bunun altında kalmam tabi bende ona iğne oyasından bişey yapıcam.

Bu benim atkı ve berem,ama resimdeki ufaklık Dilara,benim konu mankenim.


Bu benim beremin yakın hali.



3 yorum:

Admin dedi ki...

SEVGILI YILDIZ LIFLER COK GUZEL, ATKI VE BERENDE OYLE,GULE GULE KULLAN CANIM. KONU MANKENININ YANAGINA DA BI OPUCUK, KENDISINI BENIM YEGENIME BENZETTIM, MASALLAH.
CANIM SITENDE BASARILARININ DEVAMINI DILERIM, GUZEL DOSTLUKLAR VE PAYLASIMLAR DILERIM, SEVGILER.

Nalan Kaplan dedi ki...

Blogun hayırlı olsun yıldızcım!

halime dedi ki...

maşallah çok tatlıymış size modellik yapan küçük bayan.ona da sevgiler.