10 Nisan 2008 Perşembe

Bolero

Bunu annem ördü bizim eda'ya,yani genç kızlarda giyebiliyor.Tabi onun uçlarına boncuk yapmadık.15 yaşında bir kız içinde çok uygun.Ortancı ise 5 yaşında bir kız çocuğa ait yani bizim tombik sevda'nın,onunkini annesi ördü ve uçlarına boncuk koydu.En alta ise benim ilk defa gördüğüm bişey.İçine tespi koyuyorlarmış,teyzeme gittiğimde gördüm,fikir olsun diye birde altındanda çektim.herkeze güzel günler dilerim.Bu arada bende dantel etkinliğine katılacağım,en kısa zamanda bir tepsi örtümü göndeceğim.herkezin katılmasını çok isterim.









8 yorum:

corcianaz dedi ki...

Üstteki çok hoşuma gitti..havalarda ısınmaya başladı ama kışa hazırlık bi tane örmek lazım:) yapanların ellerine sağlık:) Hayırlı cumalar:)

makhina dedi ki...

selam canım yeni şeyler eklemişsin ve hepsi de birbirinden güzel olmuş adım maral ,cuma gününün feyzi ve bereketi üzerinize olsun,hayırlı cumalar dilerim

dantel81 dedi ki...

selam canım çok güzel olmuş boleron ellerine sağlık cuman mubarek olsun hayırlı günler canım

NuR dedi ki...

Sevgili Yıldız,
Annenin ellerine sağlık, bolerolar çok şık. Yespihlik de öyle
Sevgiyle kal

Nalan Kaplan dedi ki...

Çok güzeller Yıldız'cığım yapanların eline sağlık güzel bir hafta geçirmeni dilerim...

NAZLICA dedi ki...

Bolerolar güzel olmuş ellerine sağlık yapanların. Küçük hanımefendiler de güle güle giysinler. İçine Tepsi konulduğunu söylediğin örgüyü merak ettim. Çay tabağı falan saklamak için mi. Çok ufak gözüküyor çünkü. İyi bir hafta dilerim.

dantel81 dedi ki...

selam canım resmin üstündeki yazıyı sormuşun o foto. makinası ile ilgili birşey o nu bilgisayara atıyorsun ondan yazıyorsun anlamadığın birşey olursa gene sorabilirsin görüşmek üzere hayırlı geceler

ebru dedi ki...

merhaba. çok güzel şeyler paylaşmışsın. ben şu tesbihliğe bayıldım. ellerine sağlık. herkese selamlar. http://benimebruli.blogcu.com