15 Haziran 2008 Pazar

Dilek hanımdan eserler

Merhaba arkadaşlar,bugün dilek hanımın eserlerinden başlamak istedim,kendisi almanyada yaşıyor.benim sayfamı sık sık ziyaret eder sağolsun.kendisinin sayfası olmadığı için,yaptığı güzel örgüleri bana gönderdi sizlerle paylaşim diye.bende öyle yaptım.daha çok güzel boleroları var ama onları bir kaç gün sonra nasipse yayınlayim dedim.ben beğendim ellerine sağlık kendisinin ve annesinin,ve paylaşımlarının devamını beklerim dedim.hepinize şimdiden iyi haftalar dilerim.


Buda yine dilek hanımın annesinin ördüğü işkembe atkı.






2 yorum:

makhina dedi ki...

günaydın caım dilek hanımın ellerine sağlık çok şık şeyler,hayırlı günler sevgilerle

CAHİDE dedi ki...

ellerine sağlık canım.dilek hanımında ellerine sağlık.harika bir yelek olmuş.görüşmek dileğiyle