4 Eylül 2008 Perşembe

Sobe

Merhaba arkadaşlar,nihayet bende sobelendim www.hobikurdu.blogspot.com tarafından yani özlem arkadaşım tarafından,sağolsun benide düşünmüş ve sobelemiş.bende elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım.

1.Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?

Bir gün google'dan örnekler arıyordum,tesadüfen bir blog buldum adı www.rengarenkdantel.blogspot.com yani nazlı hanımın sayfası.o kadar çok beğendimki,sağolsun bana çok yardımcı oldu ve banada bir sayfa açtık.ilk selamlamam 21 ocak 2008.

2.Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyormusun?

Öyle bir çabam yok çünkü benim bloğum genelde kendi ve arkadaşlarımın eserlerini paylaşmak için kurulmuş bir blog.ama tabiki çok beğendiğim bir pasta tarifinide yayınlayabilirim.ben ne seviyorsam benim bloğumda onlar olur.

3.Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?

İnşallah çok uzun zaman,çünkü o kadar çok güzel bir bişeyki bir blog sahibi olmak.inşallah herkez devam ederde ve bu güzel olay uzun yıllar devam eder.

4.Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken,şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu
zorunlu bir hal almaya başladımı?

Yok olurmu,tam aksi daha hiç beni bunaltan bişey olmadı,elişi yapmak hatta daha zevkli bir hal almaya başladı çünkü hemen bitirip yayınlayıp paylaşma gereği duyduğum için.

5.Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormusun?

Ben çok düzenli yaşarım,benim için herşeyin bir saati var,ev işi,el işi ve blog,hepsinin belli zamanları var onun için bir sorun olmuyor.zaten saatlerce bilgisayarın başındada pek kalmaktan hoşlanmıyorum.herşey tadında olması lazım benim için.

şimdi bende http://rengarenkdantel.blogspot.com
http://gundogdu60.blogcu.com
http://munev.blogcu.com
SOBELİYORUM

3 yorum:

hobikurdu dedi ki...

canım teşekkür ederim yanıtların için.hayırlı günler!...

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler kardeşim.ramazan sofranız bereketli ve bolluk içinde olsun.sevgiler

ReNgArEnK dedi ki...

eyvah ben sobelenmişim :)