4 Şubat 2009 Çarşamba

Biiiiiitiiiiiiiiii

Nihayet bitirdim ama çoook güzel oldu bence.Ben bu güzel fiskos örtüsünü sevgili özlem 'de görmüştüm ve çok beğenmiştim.Sağolsun bana detaylı bir şekilde resimlerini gönderdi.Ben yanlız bir fiskos masasına örtüpde öyle yayınlamadım çünkü öyle görmek isteyen sevgili özlemin sayfasında görürü.Ben altına bir battaniye seripde çektimki örnek tam ortaya çıksın diye.Bu örnekle çok uğraştım baştan sonuna kadar hep pc başında ördüm,ama değdi çok hoşuma gitti.sevgili özleme tekrar tekrar çok teşekkür ederim.

7 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine ve emeğine sağlık. İnanılmaz zarif olmuş. İyi günler de kullan.
Sevgiyle kal.

sümeyye dedi ki...

tek kelimeyle muhteşem olmuş canım ya bayıldım.ay bu ne zerafet.sen baya marifetliymişsin.ellerine ve yüreğine sağlık.

ÖZLEM dedi ki...

Ayyy canım benim ellerine sağlık çok güzel görünüyor yaa! en güzel günlerinde güle güle kullan inşallah maharetli ellerin dert görmesinde bizlerlede paylaş elişlerini.kendine iyi bak. iyi akşamlar!..

halime dedi ki...

canım ne kadar güzel olmuş.ellerine kollarına sağlık.çok şık, çok zarif bir örtü olmuş.güle güle kullan maharetli arkadaşım.sevgiler

sümeyye dedi ki...

mimlendin canım cevaplarsan sevinirim.

dantel81 dedi ki...

canım eline emeğine sağlık süper olmuş

Unknown dedi ki...

İnce dantel konusunda gerçekten harikasınız. Bakın iyiye iyi kötüye kötü diyorum. ama bu iyinin de ötesinde :)
Bebek patiği hakkındaki eleştrilerime kızmadınız inşallah:)