14 Ağustos 2009 Cuma

Elif'in kurdale nakışı

Herkese tekrardan merhaba. Yaz tatili artık çoğunuzun bitmiştir. Artık güncellemeler yine eski hızıyla devam eder inşallah. Ben bugün çok sevdiğim arkadaşım elif'in kurdale nakışlarıyla başlamak istiyorum. Bu daha başlangıç,çok daha güzelleri var, zamanla hepsini sizlerle paylaşıcağım. Kendisi bu güzellikleri sipariş usulü yapıyor. Kendisine burdan albayrakelif55@hotmail.com ulaşabilirsiniz. yada bana yorum bırakabilirsiniz, nasıl isterseniz. Şimdiden iyi alışverişler dilerim.


6 yorum:

LEMAN dedi ki...

UZUN BI ARADAN SONRA MERHABA ARKADASIM GERCI BEN BLOGUMU SÜREKLI ZIYARET ETTIGINI BILIYORUM AMA SAYFANI GUNCELLEMENE SEVINDIM EE ÜRETKENLIK BAŞKA DEMİ AMA BENDE BU ARA PEK SALMIŞIM TOPARLANMA ZAMANI DEDIM BAŞLADIMBAKALIM YAZIN DOLAŞMAKTAN ELİŞİYE FIRSAT KALMIYOKI BACIM :)

Unknown dedi ki...

çok güzel bir işleme olmuş.
güzel geçecek bir hafta diliyorum arkadaşım.sevgiler.

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

elişleri ve bloğunuz çok güzel

sümeyye dedi ki...

merhaba yıldızcım,model harika.arkadaşının ellerine sağlık.

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

bende sizi blog listeme ekledim.keşke izleyici gadgeti de ekleseydiniz bloğunuza.çünkü sizi izlemeye almak istiyodum

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

sevgili yıldız.izleyici gadgeti sizi izlemek isteyen yani bloğunuzu takip etmek isteyenlerin bloğunuzu takip edebilmelerini sağlayan bir araç.yani sizi izleyenler sizin bloğunuza üye olmuş kişilerdir.sizde beğendiğiniz blogları izlemeye alabilirsiniz.böylece izlemeye aldığınız bloglardaki yeniliklerden bloğunuzun kumanda panelindeki izleme bölümünden haberdar olacaksınız